27 Kasım 2010 Cumartesi

Pilates ve Ben...


Pilatesle tanışıklığım yaklaşık 3 sene öncesine dayanıyor... Yakın arkadaşımla beraber, sağlıklı yaşam için spor yapma arayışında iken, bu aralar çok populer olan pilatesi seçtik kendimize... 1 sene boyunca haftada 3 gün aksatmadan spor salonunun yolunu tuttuk..
Derken ekipten fireler başladı tabii ve kaldım yanlız :) Sonra düşünmeye başladım "Acaba ben bu eğitimi alıp eğitmen olabilir miyim ? " diye.Ve başladım araştırmaya en sonunda tavsiye üzerine Etkin İnsan ve Ege Üniversitesi iş birliği ile pilates ve yogalates eğitmenliğine başvurdum başarıyla kursu bitirdim.Alper Bayraktar Hocama bu konuda minnettarım çünkü kendim için pilatese başladığımda ve eğitmenlik sonunda bu farkı karşılaştırdım ve ben gerçekten pilates topuyla oynadığıma karar verdim.Gerçek anlamda sağlığımızıda düşünecek olursak eğitmen çok önemli benden size dost tavsiyesi bu konuyu araştırmadan pilates derslerine başlamayın.Yazacağım makalelerde bunun nedenlerini daha iyi anlayacğınızı biliyorum.
Sağlıklı Günler dilerim ...


http://www.yenibirmeslek.com/



http://www.etkininsan.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder